888Starz obsługa klienta w Polsce
Jeśli użytkownicy 888starz na stronie internetowej lub w aplikacji mają problemy lub pytania związane z rejestracją, płatnościami, zakładami lub sekcją kasyna lub innymi kwestiami, mogą w każdej chwili poprosić o pomoc serwis wsparcia. Przykładamy dużą wagę do wsparcia graczy i zapewniamy pomoc przez całą dobę. Możesz skontaktować się z nami na kilka sposobów.
Poczta elektroniczna
Najprostsza opcja komunikacji jest uniwersalna. Nadaje się do rozwiązywania wszelkich pytań i problemów. Aby napisać do supportu, zostaw zgłoszenie poprzez formularz opinii na stronie lub napisz na jeden z oficjalnych adresów mailowych 888Starz Polska.
- Mamy kilka skrzynek pocztowych na różnego rodzaju pytania.
- Wsparcie techniczne: [email protected]
- Usługi ochroniarskie: [email protected]
- Problemy partnerstwa (online): [email protected]
- Skargi i sugestie: [email protected]
- Pytania dotyczące płatności: [email protected]
Używaj tylko oficjalnych adresów e-mail, aby uniknąć przypadkowego spotkania z oszustami. Twoja prośba zostanie rozpatrzona na zasadzie „kto pierwszy ten lepszy”. Średnio otrzymujemy odpowiedź w ciągu 8-10 godzin. Możesz jednak ułatwić nam pracę, stosując się do kilku wskazówek:
- Wysyłaj wiadomości e-mail z konta e-mail, które jest przypisane do Twojego konta. Jest to konto e-mail, które zostało określone podczas rejestracji;
- Nie odpowiadaj na maile z reklam i newsletterów. Nie będziesz w stanie uzyskać tutaj odpowiedzi;
- Nie należy tworzyć wielu wątków dyskusyjnych. Komunikuj się poprzez jeden e-mail wysłany na początku;
- W temacie listu opisz w kilku słowach problem, aby nawet bez otwierania go zespół wsparcia mógł zrozumieć, z czym ma do czynienia.
Zalecamy również jak najbardziej szczegółowe opisanie problemu. Jeśli to konieczne i możliwe, dołącz do listu zrzuty ekranu.
Numer telefonu
Jeśli chcesz pilnie rozwiązać jakąś sprawę, możesz skorzystać z infolinii. Zadzwoń pod numer +44 (208) 157-60-12.
Godziny wsparcia telefonicznego są ograniczone. Odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-16:00 UTC 0.
Należy pamiętać, że za połączenia z zagranicy mogą zostać naliczone opłaty według stawek operatora.
Czat na żywo
Inny szybki sposób komunikacji jest odpowiedni do rozwiązywania prostych problemów. Witryna zapewnia czat, który jest aktywowany przez odpowiedni przycisk. Otwórz go, napisz wiadomość i poczekaj na odpowiedź. W ciągu kilku minut operator wejdzie na czat i udzieli Ci konsultacji.
Odpowiedzi na pytania
Zanim wyślesz maila do supportu 888Starz Polska, upewnij się, że odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się poniżej. Zebraliśmy tutaj małe FAQ, gdzie znajdziesz wiele przydatnych informacji.
Od jakiego wieku mogę obstawiać zakłady sportowe?
Tylko od 18 roku życia. Niepełnoletni użytkownicy nie mogą uczestniczyć w żadnym rodzaju hazardu, w tym w zakładach sportowych.
Czy 888Starz Polska ma aplikację mobilną?
Tak, możesz pobrać aplikację mobilną na Androida i iOS z oficjalnej strony.
Czy jest jakiś bonus powitalny?
Tak, na każdego nowego gracza czeka bonus powitalny +100% do kwoty pierwszego depozytu aż do 430 PLN.
Ile kont mogę utworzyć?
Każdy użytkownik może posiadać nie więcej niż jedno konto. Ponowna rejestracja jest zabroniona.
Jaka jest minimalna kwota wypłaty?
Minimalna kwota wypłaty wynosi 5 PLN. Pieniądze można wypłacić poprzez kasę na stronie 888Starz Polska oraz w aplikacji mobilnej.